پایگاه خبری صدای مردم کنگان

پایگاه خبری صدای مردم کنگان

کتاب تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان دیر نوشته شود

  • ۱۵۶
کتاب تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان دیر نوشته شود
یونس باربرز ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از معلمان شهرستان دیر، اظهار داشت: جامعه باید دیدگاه خود را به معلم تغییر دهد و نگاه مترقی داشته باشد.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه معلم اصل و بقیه مسائل فرع است، افزود: معلم در امنیت ملی نقش اساسی دارد و نجات بخش کشور است.

وی با تاکید بر اینکه مدرسه کانون پرورش و معلم قلب تپنده تحول بنیادین است، ادامه داد: همه مراسمی که برای آموزش و پرورش برگزار شده برای ما و مردم ثمراتی داشته است.

باربرز با بیان اینکه معلم الفبای زندگی و درس عشق می‌دهد، گفت: شهرستان دیر از دیرباز سرزمین ادب پرور و خاستگاه بزرگان و اندیشمندانی بوده که آوازه آنها نه تنها در استان بوشهر بلکه در کشور پیچیده است.

وی با عنوان اینکه آموزش و پرورش شهرستان دیر از پیش قراولان راه اندازی مدرسه در استان بوده است، گفت: همه شهرستان‌ها تاریخ آموزش و پرورش خود را نوشته اند و ما نیز باید این کار را انجام دهیم.

باربرز تاکید کرد: پژوهشگران شهرستان دیر کتاب تاریخچه آموزش و پرورش شهرستان را تألیف و در مراسم تجلیل از معلمان در سال آینده رونمایی کنند.

وی افزود: امیدواریم با همدلی و وفاق و مهربانی شاهد پیشرفت آموزش و پرورش شهرستان در سطح کشور باشیم.
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی